Ariana | WS | Blogger | X X

niedziela, 3 lipca 2016

RECENZJA KSIĄŻKI-"BÓG NIGDY NIE MRUGA"


Cześć!

     Dziś zupełnie coś innego, mianowicie krótka  recenzja książki - "Bóg nigdy nie mruga"~ R.Brett
Dość długo szukałam jakiejś książki, która mnie czegoś w życiu nauczy. Po tą książkę sięgnęłam z czystej ciekawości. Miała dużo świetnych opinii i była 'na topie', więc stwierdziłam czemu by jej nie przeczytać. Był to strzał w 10-tkę! Książka spełniła wszystkie moje kryteria.
 Autorką książki jest Regina Brett. Piszę niesamowite książki, ma ciekawy życiorys, polecam się zagłębić w tą osobę, świetna babka. ;)
Przejdźmy do treści. Książka zawiera 50 życiowych lekcji. Lekcji na najtrudniejsze chwile w życiu. Są to lekcje które pomogą każdemu z nas. Są porady typu: "Przygotuj się ponad miarę, daj się ponieść." Ale też są porady bardziej codzienne: "Zacznij odkładać 10% na emeryturę już od pierwszej wypłaty". Te 50 lekcji wiele mnie nauczyło,ale też wyjaśniło. Jest to książka dla kogoś, kto kiedykolwiek znalazł się na życiowym zakręcie oraz dla tych którzy szukają życiowych inspiracji- tak jak ja szukałam. Ta książka stanie się dla każdego bliska, stanie się dla was drugim dekalogiem. Niech każda z tych pięćdziesięciu lekcji stanie się manifestem.

Bóg nigdy nie mruga, to książka,która podpowie, jak odbić proste z pozoru zdanie- nauczyć się żyć chwilą, która trwa. To 50 ważnych lekcji,do których czytelnik powróci wielokrotnie,by odkrywać nowe znaczenia i odnajdywać siebie samego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja lista blogów

Popularne