Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 6 października 2015

ULUBIEŃCY WRZEŚNIA 2015

Hej! Dziś mam dla was ulubieńców września. Meega się cieszę, że już minął wrzesień. Był to miesiąc intensywnej nauki. Poznałam też nowe i fajne osoby.

1.KOSMETYK
2.ANTYULUBIENIEC
3.FILM
4.PIOSENKA
5.WYDARZENIE
6.MIEJSCE

1. 8w1 Total Action- skoncentrowana odżywka do paznokci.
Poleciła mi ją jedna z przyjaciółek. Meega dobry produkt, nie używam jej z byt długo ok. 2,5tyg, ale już widzę duuuże efekty. Paznokcie
stają się silniejsze i szybciej rosną. Jeśli ktoś ma problemy ze słabymi paznokciami, ta odżywka jest dla nich. ;) (koszt: ok.14zł)

2.Kategorią numer 2 była książka, ale we wrześniu nie przeczytałam książki z powodu braku czaasu, zastąpiłam to antyulubieńcem, którym oczywiście jest SZKOŁA. Jezuu, jak ja nienawidzę szkooły. Już mam dość tej nauki, i tego wstawania rano. Z resztą.. Pisałam ostatnio posta o szkole, więc
możecie sobie o niej poczytać, czego ja w niej nie lubię. Ale wydają mi się, że nie ma  co tu do wyjaśniania dla czego szkoła jest antyulubieńcem. :D

3.Wszystkie części KAC VEGAS.
Ostatnio miałam zajawkę, na komedie. Kocham tą kategorię filmową. Na filmach Kac Vegas zawsze jest się z czego śmiać, poooleecam! <3

4.The Neighbourhood- W.D.Y.W.F.M?
Taak, znów ten zespół. Kocham ich, jest to mój najnajnajnaj zespół. Nie słyszałam lepszego, oczywiście zaraz po nich jest Arctic Monkeys :3.
Do piosenki i tekstu, no cóż idzie się zakochać, oczywiście trzeba dobrze zrozumieć przesłanie. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=AzVJ6gSfnC4

5.Piątkowe, wieczorne spacerki.
Kocham końcówkę września i początek października, ponieważ już zmienia się pogoda, klimat, i jest wszystko taakie magiczne. Zawsze z kimś idę się przejść czy to po KSM, czy też przed, jest po prostu fajnie. Kocham spacerować,a szczególnie jesienią.

6.ŁÓŻKO.
Oo tak, kocham moje łóżkoo. Ciągle w szkole myślę, kiedy będę mogła do niego wrócić, jak jest mi w nim cieplutko i wygodnie. Czuję się tam bezpiecznie:D
Niczego mi więcej nie potrzeba!

To wszystko na dzisiaj. Coś w ostatnim czasie bardzo skupiłam się na szkole. :D


                                                                                            Powodzonka, hej! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja lista blogów

Popularne