Ariana | WS | Blogger | X X

niedziela, 23 sierpnia 2015

SELFIE TAG



Hej wam!
Dziś będzie SELFIE TAG!
Dowiecie się o mnie sporo ciekawych rzeczy.

Pytania:
1. Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna?
2. Gdybyś mogła odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechała i dlaczego tam?
3. Co potrzebujesz żeby poczuć się lepiej gdy jesteś chora ?
4. Jaką jedną poradę dałabyś młodzieży i dlaczego?
5. Jak myślisz jakim zwierzęciem byłaś/mogłabyś być w swoim poprzednim wcieleniu ?
6. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie co byś zmieniła?
7. Co robisz dla rozrywki w weekendy
8. Co denerwuje Cię w miejscu gdzie pracujesz
9. Nie mogę żyć bez _________.
10. Jakbyś mogła mieć jedną super moc w swoim życiu to jaka by to była super moc


1. Wydaję mi się,że są to usta i oczy. Bardzo lubię swoje usta, są duże i wyraziste. Dużo osób mi to mówi. Uwielbiam malować je, różnymi pomadkami.. Wtedy są jeszcze lepsze. Co do oczu,to podoba mi się w nich ich kolor, i to jakie są duże.

2.Nie mam konkretnego miejsca,ale na pewno gdzieś gdzie jest ciepło! Kocham CIEPŁO!<3

3.Herbatka, kołderka, leki przeciwbólowe, i filmy.

4.Trochę dziwnie jest mi odpowiadać na te pytanie, bo to jak bym sama sobie coś radziła,bo też jestem młodzieżą.. Ale jak już to zawsze warto jest być sobą i traktujcie ludzi z wzajemnością. ;)|

5.Leniwiec, zdecydowanie. Każdy przyjaciel by mi to powiedział, jestem tego pewna. Do wyjaśniania to chyba nic tu nie ma :D

6.Często żałuje swojej przeszłości, ale te wszystkie błędy doprowadziły mnie też do ludzi na których mogę polegać. I wydaję mi się, że nic bym nie zmieniała.

7.Teraz, jak jeszcze są wakacje,to spotykam się ze znajomymi, a w roku szkolnym, to czytam książki, spędzam czas z kuzynami, i lenie się ;)

8.*w którym uczę sie.. To denerwuje mnie te chore nauczanie, które praktycznie nie ma sensu..”Tamte” czasy były lepsze..

9. Ludzi którzy mnie otaczają, i telefonu.

10.Latanie! O tak! Chciałabym strasznie móc latać..

No,to były wszystkie pytania, do tego tagu namówiła mnie koleżanka,która też podesłała mi te pytania, i dziękuję jej. Mam nadzieję,że wam się podobało. Widzimy się już za 4 dni w kolejnym poście.

Trzymajcie się. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja lista blogów

Popularne