Ariana | WS | Blogger | X X

środa, 12 sierpnia 2015

ULUBIEŃCY LIPCA 2015

Hejcia, dzisiaj troszkę spóźniony post, ale tylko troszkę ;D
Dziś mam dla was ulubieńców lipca.
Jak to bywa w wakacje, czas szybko leci, i właśnie szybko minął mi lipiec.
KATEGORIE:
1.KOSMETYK
2.KSIĄŻKA
3.FILM
4.PIOSENKA
5.WYDARZENIE
6.MIEJSCE


1.Z kosmetyków polecę wam jedwab do włosów z Joanny.
Ten jest wygładzający, i szczerze powiem,że to się zgadza.Ma też bardzo ładny zapach.
Zawsze nakładałam go na mokre włosy i wcierałam. Włosy lepiej się rozczesywały i drugiego dnia były prostsze.
Warto kupić taki mały produkt za 5zł ;)

2."Smak pestek jabłek" jest to książka,którą przyznam kupiłam z szybkiego wyboru. Kupiłam ją w biedronce,chwyciłam pierwszą lepszą i wypadło na tą świetną książkę.
Jest to zagadkowa i magiczna powieść o sile rodzinnych wspomnień, refleksyjna,podnosząca na duchu. Nie będę wam więcej zdradzać,bo warto samemu przeczytać.
Jak was zainteresowała,to przeczytajcie sobie jakieś streszczenie,chociaż ja o tej książce nie wiedziałam nic i okazała się świetna, polecam kupić. Kosztowała 10zł.

3.Jest to film,który obejrzałam kilka razy. I jestem tego pewna, że wy też. "LOL'- uwielbiam wracać do tego filmu, jest i zarazem zabawny i smutny.Pokazuje on nastoletnie życie, które nie jest łatwe
i gdy na dodatek jest się dziewczyną. POLECAM!

4.Piosenka może nie spodobać się każdemu.The Neighbourhood to jeden z moich ulubionych zespołów. Polecam się w słuchać i w tekst i muzykę ich utworów.
https://www.youtube.com/watch?v=LrWwtU7iyl0

5.JEZIORO Z PRZYJACIÓŁMI! Dzisiaj spotkałam się z moimi przyjaciółmi. Mojej przyjaciółki nie widziałam już więcej niż miesiąc i postanowiliśmy się spotkać, był z nami jeszcze nasz przyjaciel.
Postanowiliśmy iść nad jezioro. Nie dość, że spotkałam się z nimi to była mega ciepła woda nad jeziorem! Super spędziliśmy dzień. Więc gdy jeszcze jest ciepło udajcie
się ze swoimi przyjaciółmi nad jezioro, można fajnie spędzić czas, ale pamiętajcie-bądźcie ostrożni.

6.KRYNICA MORSKA- jest to miejsce do którego mogę jeździć co wakacje. Byłam już tam z moimi rodzicami bodajże 7 raz z rzędu. Cudownie się bawiłam. Na dodatek spotkałam się
z koleżankami z Torunia, gdzie też fajnie spędziłyśmy dzień. Minusem były TŁUUUMYY! W taki upał strasznie dużo osób było nad morzem, w sumie to nie ma co się dziwić.
Ale ciężko się chodziło wieczorami po mieście gdy było tak wiele osób. Bałtyk- cieplutki! Opalenizna-jest! I z tego jestem też szczęśliwa,także za rok namawiajcie rodziców
na Krynice Morską!







2 komentarze:

  1. Fajna forma ulubieńców. Lubię jak wszystko jest takie czytelne, jak u mnie..
    O! I nawet wspomniałaś o Nas :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Moja lista blogów

Popularne